VNDX Amsterdam

VNDX Amsterdam verkocht haar horloges via juweliers, maar wilde ook de online kanalen benutten. Maar voordat je succesvol online kunt verkopen, moet je eerst het vertrouwen winnen met een goed verhaal. Ze schakelden mij in om het merk te positioneren en te voorzien van creatieve copy.

Opdrachtgever: VNDX Amsterdam
Werkzaamheden: Branding | Pay-off | Productnamen | Online copywriting

Het grootste kenmerk van de collectie is het rebelse randje en de stoere stijl. Ik vergrootte dat kenmerk met de merkpropositie ‘Never too late’. Het is nooit te laat om je dromen achterna te gaan. Om DJ te worden. Om eigen baas te zijn. Om het roer om te gooien. Die pay-off was ook het haakje voor de productnamen en de webteksten, die VNDX deels zelf schreef.

“Als horlogemerk met groeiambities van offline naar online, had onze merkpositionering prioriteit. Wat is ons verhaal? Hoe gaan we ons onderscheiden? Hoe past dit in een contentaanpak? Hoe moeten we onze website hierop aanpassen? Sander hielp ons in alle facetten. Met zijn aanpak voor onze positionering kwam hij tot onze merkbelofte ‘Never too late’, die hij o.a. vertaalde in onze storytelling, productnamen en webteksten. Met deze handvatten geven we een duidelijke richting aan al onze communicatie. Wij zijn erg tevreden over Sander!”

– Carlo Haerens, Partner – VNDX Amsterdam

VNDX Amsterdam productnaam Dark DJ

Branding VNDX Amsterdam

VNDX Amsterdam website

Branding VNDX Amsterdam productnamen

iets sanders

Over iets Sanders.

De copywriter die jouw verschil maakt met copywriting en branding.  Je krijgt teksten die jouw merk onderscheiden van je concurrenten – en je zo meer bezoekers, leads, klanten en conversies opleveren. Tijd om iets anders te doen dan je concurrenten. Tijd voor iets Sanders.

Ben je toe aan iets Sanders?

Schakel mij in als jouw freelance copywriter. Tik in je berichtje wat je graag iets Sanders wil zien. Ik ben benieuwd! Ik ga veilig met je gegevens om en zal je niet spammen.

13 + 13 =