Copywriting.

Ik maak jouw verschil in creatieve teksten. Zodat jij van je onderscheidend vermogen een vermogen maakt.

Elke tekst telt.

Een tekst is nooit zomaar een tekst. Met elke tekst maak je jouw verschil en bouw je aan je merk. Daarom krijg je meer dan zomaar een tekst. Ik maak je verschil met creatieve, overtuigende copy die jouw merk eruit laat springen. Zodat klanten je niet alleen vinden, maar ook kiezen.

Maak je verschil en

Maak van zoekers bezoekers
Maak van kijkers kopers
Verkoop met je verhaal
Geef je zinnen zin
Merk het verschil voor je merk

Off- & online. Short & long.

Ik schrijf alles waarmee jij in woorden het verschil kunt maken. Shortcopy & longcopy, offline & online copywriting.
De meeste opdrachtgevers vragen mij voor:

Webteksten

Zoek je teksten voor je website die kijkers in kopers veranderen? Of SEO-copy die je website in Google op laat vallen? Ik doe niets anders.

(Ghost)blogs

Een artikel, stappenplan, tips, how-to’s, checklists, reportages, een goed verhaal. Ik schrijf blogs die je lezers boeien en binden.

Longreads

Over longreads kan ik kort zijn. Ik schrijf ze zo dat je bezoekers tot het eind scrollen, je mailbox inrollen of naar je toe komen hollen.

Whitepapers

Een volle dosis van jouw expertise is een volle dosis waarde voor bezoekers. Ik schrijf een leadgenerator die klinkt als een lied.

Cases

Je werk en je klanten zijn je beste reclame. Combineer ze in een lekker leesbare casestudy waar je niet voor gestudeerd hoeft te hebben.

Brochures

Van bedrijfsbrochure tot verkoopbrochure voor een bouwproject. Ik nodig je lezers uit vanaf de start en zorg dat ze doorbladeren tot het eind.

Interviews & artikelen

Ik bereid me voor. Ik luister. Ik vraag door. En werk je interviews creatief uit. Zodat ze lekker weglezen en (nieuws)waarde toevoegen.

E-mails & nieuwsbrieven

Ik schrijf out-of-the-box voor de inbox van je klanten. Zodat ze jouw e-mails én de deuren naar jouw merk openen.

En meer…

Als ik met tekst het verschil kan maken, schrijf ik het. Van videoscripts tot voice-overs, van posts tot persberichten en presentaties, van award-inzendingen tot apps.

Wat ga je vertellen?

Weet je wel wat je wil laten schrijven, maar nog niet goed wat je wil vertellen?
Ik help je met branding aan de kapstok voor al je content.

Waarom iets Sanders?

Concept, copy en content in één
Creatieve teksten in correct Nederlands
Ruim 15 jaar bureau-ervaring
Portfolio met werk voor A-klanten
Sterk netwerk met andere creatieven

Je krijgt altijd:

Puntjes op de i en een correctieronde
Extra ideeën om het verschil te maken
SEO-title, -description, headingtags
Voorstellen voor interne links
Voorstellen voor calls-to-action
A/B-onderwerp en preheader (e-mails)

Ik maakte het verschil al voor

Zij merken het verschil.

“Voor het preHistorisch Dorp was ik op zoek naar een nieuwe manier om onze bezoekers aan te spreken. Speels, maar toch to the point. Dat vond ik bij Sander! Het klikte al snel, waardoor ik met veel vertrouwen het herschrijven van teksten, ontwikkelen van nieuwe teksten en meedenken met een logische structuur van de website bij hem neerlegde. Telkens verraste hij mij weer met zijn pakkende teksten en juiste tone of voice. En niet al te onbelangrijk: volledig foutloos!”

Marjan Vossen

preHistorisch Dorp

“Eerdere copywriters wisten niet altijd onze ‘tone of voice’ te raken. Toen we in contact kwamen met Sander, waren mijn collega’s en ik na de eerste schrijfopdracht al overtuigd. Sander schrijft goed, is creatief en denkt mee – niet alleen over tekst, maar ook over afbeeldingen, video of leuke acties. Met zijn frisse blik en scherpe vragen zet hij ons aan het denken en maken we onze uitingen nog beter. Wij zijn heel tevreden en raden een samenwerking met Sander zeker aan!

Lotte Botman

365 Dagen Succesvol

“Wij zijn altijd op zoek naar goede copywriters, want die zijn schaars. Niet iedereen heeft wat wij zoeken. Een copywriter moet van alle markten thuis zijn. Niet alleen SEO-schrijven, maar ook conversiegericht. Boeien, binden en aanzetten tot actie. De business van een opdrachtgever begrijpen en het onderscheidend vermogen naar voren brengen. Sander heeft dat allemaal. Dus als je echt iets anders wil met tekst, dan werk je met iets Sanders.”

Jente Kamphuis

VIP Marketing

Over iets Sanders.

Als ik jouw teksten schrijf, draag ik drie petten. Copy, concept en content. Daarmee maak ik het verschil. En jij dus ook. Je krijgt copy die jouw merk onderscheidt van je concurrenten – en je zo meer bezoekers, leads, klanten en conversies oplevert. Tijd om iets anders te doen dan je concurrenten. Tijd voor iets Sanders.

iets Sanders online copywriting

Samenwerken?

Kennismaken

Met jou en je merk. Werken we samen? Bereid je dan voor op een vragenvuur, dat ik ga blussen met werk dat scoort.

Kosten maken

Die je terugverdient. Vooraf een offerte of achteraf een urenregistratie? Jij kiest en krijgt helder inzicht in de kosten.

Korte metten maken

Met je concurrenten. Ik maak jouw verschil en zorg ervoor dat je nooit meer iets anders dan iets Sanders wil.

Tijd voor iets Sanders.

Is jouw copy toe aan iets Sanders? Bel, mail, app of laat je bericht hier achter. Dan spreken we snel wat af.

7 + 6 =