Heineken Biertegoed

Heineken Biertegoed beweegt de bierdrinker van bank naar bar. Bij een kratje zit Biertegoed, goed voor een getapt biertje in de kroeg. Een prijswinnend concept. Te goed!

Opdrachtgever: Heineken
Werkzaamheden: Concept | Copywriting

Heineken wil kopers loyaler maken en één op één met ze communiceren. Biertegoed was geboren. De app werd binnen 3 maanden al meer dan 100.000 keer gedownload, ruim 2.000 cafés sloten zich aan. Biertegoed viel ruimschoots in de prijzen, waaronder een DIA (Dutch Interactive Award), een SpinAward en The Loyalty Magazine Awards. Ik was betrokken bij de naamgeving en conceptfase en schreef een deel van de app en website.

 

Heineken Biertegoed-app

Heineken Biertegoed concept

iets sanders

Over iets Sanders.

De copywriter die jouw verschil maakt met copywriting en branding.  Je krijgt teksten die jouw merk onderscheiden van je concurrenten – en je zo meer bezoekers, leads, klanten en conversies opleveren. Tijd om iets anders te doen dan je concurrenten. Tijd voor iets Sanders.

Ben je toe aan iets Sanders?

Schakel mij in als jouw freelance copywriter. Tik in je berichtje wat je graag iets Sanders wil zien. Ik ben benieuwd! Ik ga veilig met je gegevens om en zal je niet spammen.

2 + 4 =