Bluedesk CRM is implementatiepartner van Salesforce en Aurea CRM. Sinds 2002 helpen ze MKB, grootbedrijf en non-profitorganisaties met complexe CRM-vraagstukken. Ik tekende de Blueprint voor communicatie en content.
Opdrachtgever: Bluedesk CRM
Werkzaamheden: Branding | Pay-off | Webteksten | Blogs | Casestudies | Whitepapers
Bluedesk CRM was toe aan een nieuwe koers in communicatie. Een nieuwe huisstijl, nieuwe website, nieuwe content. Maar wat ga je vertellen? Ik hielp Bluedesk CRM met de kapstok ‘De blueprint voor groei’ aan de juiste richting en vertaal deze essentie door in alle copy en content.
“In eerste instantie schreven we zelf onze nieuwsartikelen en blogs, maar dit vonden we erg arbeidsintensief en we misten de juiste expertise daarin. Sander adviseerde ons om eerst onze positionering scherp te krijgen en vanuit daar gerichtere content te maken. In zijn merksessie wist Sander ons goed te spiegelen en met zijn uitwerking kregen we de richtlijnen om onze communicatie goed in te richten. Hij begeleidde ons vervolgens bij de vertaling ervan in o.a. onze nieuwe huisstijl en website. We bouwen op deze basis voort met een contentabonnement, waarbij Sander ons maandelijks aan nieuwe artikelen, casestudies, whitepapers, e-mails en posts helpt.”
– Lars Spruijt, Managing Director – Bluedesk CRM